Franks Reiseblog

Franks Reiseblog

fredag 11. april 2014

La marina






Etter å ha stått 5 dager på Stripen i La Marina,er jeg nu kommet tilbake til Orange grove camperpark som ligger mellan Albir & Alfas Del Pi.
Det var noen fine dager på stranden i La Marina som bare ligger 150m fra stelplassen som er fri.Vi var ca 40 biler som stod her til en ver tid.
Her stod Ole andreas med sin husvogn som jeg traff når jeg reiste ned i Spania,her stod også Else & Arvid fra Tønsberg dem er 78 år å kjører bobil fortsatt.
det ble også kjent med mange andre blant annet et koselig par fra Vennesla.
Pinet La Marina stelplass N38-09-04 W000-37-53
bare 150m til stranden
 
Policia local hadde mange kontroller på vegen ned mot stranden ,men sa hola ut av vinduet til meg når dem kjørte forbi,og ingen ble bortkjørt slik som i La zenia på macadonaplassen i det siste der ble alle bortkjørt hele tiden.
 

Else & Arvid bader 19+ i vannet

nyter vamen å finværet

badevaktene passer på

var innom Unbrella park i Alicante for å se hvordan det er der for parkering for neste år.
Det så vedig bra ut fikk faktisk rose av dem så det var et bra inntrykk.du kunne parkere inne eller ute
N38-17-17 W000-32-27
 
slik er min utsikt på Orange Grove camperpark hvor jeg har parkert nå
I dag var jeg på Market i Alfas  Del pi
Der ble det en flexislange som man kan strekke 21 m den er lett å tar ingen plass med alle koblinger  som tilbehør.skulle ha 20 auro men prutet ned til 15 .
det ble også speribbs 6 Pollo (grillet kylling) på marketet + mye fine grønsaker å frukt



2 kommentarer:

  1. Ser väldigt trivsamt ut,där skulle vi vart i stället ju!!
    Men snart så får vi hem Bobilen igen,Underbart!
    Ni har en väldigt fin Bobil!!
    Är ni helnöjda med Niesmann eller ??

    Ha det gott/Klem

    SvarSlett
  2. ja takker for det ja jeg er helnøjda men niesmann den funker perfekt .sånn som vi som er i husbilen nesten hele året.

    SvarSlett